اطلاعیه‌ی جدید وضعیت برگزاری سومین سمپوزیوم کشوری آثار دانشجویی علوم اجتماعی

اطلاعیه‌‌

اطلاعیه‌ی وضعیت برگزاری سومین سمپوزیوم کشوری آثار دانشجویی علوم اجتماعی

همراهان گرامی سومین سمپوزیوم کشوری آثار دانشجویی علوم اجتماعی؛
با توجه به فراگیری مجدد ویروس کرونا و همچنین اعلام وزارت علوم مبنی بر عدم بازگشایی دانشگاه‎ها در نیمسال اول سال تحصیلی 1400 – 1399، برگزاری سومین دوره‌ی سمپوزیوم تهران، مازندران و سیستان‌وبلوچستان امکان‌‌پذیر نمی‌باشد. شیوه‎های جایگزینی مثل استفاده از فضای مجازی با اهداف اصلی سمپوزیوم که کمک به گردهمایی دانشجویان و علاقه‌مندان از سراسر کشور، تبادل نظر و کمک به شکل‌گیری گفت‎و‎گوهای محلی و کشوری بوده باتوجه به زیرساخت‎های نابرابر توسعه‎ی اینترنت عملاً امکان پذیر نخواهد بود؛ چراکه پلتفرم‌های مجازی خواسته یا ناخواسته نتایجی را در بر دارد که در مسیر اصلی سمپوزیوم و خواست برگزارکنندگانش نبوده و نیست. همچنین ارائه‌های مجازی چندان در شکل‌گیری گفت‌وگو موفق عمل نمی‌کند و ارائه‎ی مباحث را در سطح تک‌گویی باقی می‌گذارد.

برگزار کنندگان سمپوزیوم سوم، طی این مسیر به دنبال اعلام زمانی برای “برگزاری حضوری سمپوزیوم” با تامین امنیت و سلامت شرکت‌کنندگان بوده‌اند؛ لیکن باتوجه به وضعیت غیرقابل پیش‌بینی پیش رو، اعضای سمپوزیوم سوم اختیار حقوقی‌ای برای مشخص کردن زمان برگزاری در نیم‌سال آتی را ندارند.

پس از انتخاب اعضای شورای راهبردی سال آینده، تمامی مراحل طی شده و جزئیات مربوطه تقدیم شورا خواهد شد و تصمیم‌گیری درباره برگزاری سمپوزیوم‌های محلی در استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان و ارتباط با نمایندگان این استان‌ها برعهده ایشان خواهد بود.

به منظور حمایت از تلاش همراهان گرامی، تیم سمپوزیوم سوم تمامی آثار ارسال‌شده را در قالب یک کتاب الکترونیکی در وب‌سایت سمپوزیوم منتشر کرده و در دسترس همگان قرار خواهد داد‌.
در همین راستا از تمامی همراهان خواهشمندیم آثار تکمیل‌شده‌ی خود را تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ از طریق درگاه‌های سمپوزیوم ارسال نمایند.

از صبوری و همراهی همدلانه‎ی شما در این مسیر سپاسگزاریم.

شورای راهبردی سومین سمپوزیوم آثار دانشجویی علوم اجتماعی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.